Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
16391 Rick 3-3-2004 0:31 Main Forum 533 12

Topicpost
Gepost door: Rick Gepost op: 3-3-2004 0:31
Ik koop van de heer RICKERD op dit forum een MB8 blok (ik heb deze jongeman uitgelegd dat ik een goed blok zoek zonder mankemenkten zodat ik niet weer hoef te gaan sleutelen)
volgens hem had hij dus een goed blok voor me, dus ik gekeken of er geen speling op de krukas en dergelijke zat, dat was ok
volgens hem kon ik dit onder me brommer hangen en rijden
nou dat deed ik dus, alle electra er nieuw op, blok eronder en ik d8 vonken maar
nou nee dus
ik bobine vernieuwd, d8 dat het hier aan leg, kabelboom alles nagecheckt

Tot ik er dus achter kwam nadat ik het vliegwiel es een paar ronddraaide dat het nogal vreemd draaide
dus ik vliegwiel eraf, en wat bleek nou ? krukas krom

nou ik een berichtje naar de heer rickerd zijn profiel gestuurd, waarom dit zo is? en wat we daar aan gingen doen?
enige wat ik kreeg te horen dat het niet zijn schuld was en ook niet mijn schuld, dus de kabouters hadden het gedaan
maar hij komt dus ook niet met een oplossing

Dus ik stuur Rickerd vandaag een mailtje en heb een berichtje in zijn profile gepost, dat ik morgen zijn blok terug kom brengen omdat ik hier zo nix aan heb

Krijg ik het volgende van hem terug:
From : Rick Assema,van <rickie76@hotmail.com>
Sent : Tuesday, March 2, 2004 11:06 PM
To : sr_wrathchild@hotmail.com
Subject : RE: mb8 blok

| | | Inbox


dat kan je doen maar je krijgt geen geld want ik heb er niets aan gesloopt



>From: "Rick ...."
>To: rickie76@hotmail.com
>Subject: mb8 blok
>Date: Tue, 02 Mar 2004 21:52:20 +0100
>
>he gast ik kom morge dat blok bij je terugbrengen en dan geef je me
>me geld maar terug, want dit gekloot heb ik nix aan
>
>Rick


En daarachteraan:

From : Rick Assema,van <rickie76@hotmail.com>
Sent : Tuesday, March 2, 2004 11:15 PM
To : sr_wrathchild@hotmail.com
Subject : RE: mb8 blok

| | | Inbox


en trouwens ik ben de hele week neit thuis!!!!!!!



NOU VOEL IK ME DUS GEWOON GENAAID HIERO want Vincent (vinniej hier opt forum) heeft dus gezien wat ik met het blok gedaan heb, eronder gehangen en gekeken of ie vonkte
nee dus

en aangezien meneer ook niet met een oplossing kwam, is dit dus de enigste manier
dat hij het blok terugneemt en ik me geld terug krijg, want ik heb niet gekregen waar ik om gevraagd hebt en dat is een goed blok, en geen blok waar in principe geen krukas inzit omdat deze krom is en het vliegwiel daardoor tegen de spoelen aan beukt


Dit bericht is ge-edit door Rick op 3-3-2004 0:31

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved