Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1637 | TECstar | 14-7-2009 13:22 | Project Topic | 596 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: TECstar | Gepost op: 14-7-2009 13:22 |
ben net op me muil gegaan...alweer rij serieus met 5km/u door de bocht en mijn rijbaan is nat(zeep om het duidelijker te maken), en ik dacht al: FUCKED UP! en ik glij onderuit sta ik op, zie ik nog net zo'n roteb wagen wegrijden ik meteen mn brommer opgepakt en schade bekijken, overal foto's van maken enzo ben net bij de politie geweest en die zeiden dat ik naar de roteb moest gaan en daar meteen schade formulier inleveren en dat ga ik ook zo doen schade aan mij en mn brommer zijn spullen: licht geschaafde helm motorjack best zwaar beschadigt broek kapot mij: hand ligt zwaar open onderarm ligt helemaal open knie ligt zwaar open brommer: rechterkap zwaar beschadigt (achter)rem kapot voorrem doet ineens heel gek (hard zacht hard zacht remmen) demper geschaaft linker achterkap gescheurt (viel op rechts maar goed) nou heb ik hier meteen een paar vraagjes bij: - hoeveel is de dagwaarde van een Honda NSR - hoe duur is deze schade bij elkaar ongeveer? dit ivm dat ik er rekening mee moet houden dat mn nsr miss total wordt verklaart Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 14-7-2009 om 16:27 uur. |