Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16343 | Grischnakh | 1-3-2004 19:45 | Main Forum | 1352 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: Grischnakh | Gepost op: 1-3-2004 19:45 |
Ik had laatst een zuigertje gekocht voor mijn ts80, maar hier was ik niet tevreden over, dit was een imi en slecht afgewerkt. Naar een paar uur zoeken kwam ik bij een andere site terrecht. Dus ik een mailtje sturen over de kosten van een ORIGINELE ts/rg80 zuiger ik kreeg hetvolgende antwoord: Hallo Nick, leider habe ich vergessen zu bemerken dass der Standard-Kolben von Suzuki ohne Ringe geliefert wird.Die Ringe muss man extra bestellen. Wenn Du nur den Kolben brauchst ,so kostet dieser 39,29 Euro,die Kolbenringe dazu kosten 30,86 Euro,dazu kommt noch Porto und Verpackung mit 10,00 Euro in die Niederlande. Is dit normaal voor een Originele zuiger of is dit gewoon aso duur?? de veren zijn bijna even duur. Of komt het omdat die zuigers niet meer gemaakt worden, en dat hij ervoor vragen kan wat hij maar wil? EDIT: Kolben mit Ringen 2.Übermass = 48,0mm Marke: k.A. 46.00 EUR Suzuki, RG80 TS80X alle Bj. neu (Lagerware) dit is een overmaat zuiger die hij ook verkoopt kan ik dit niet veel beter doen en de cil laten honen? Dit bericht is ge-edit door Grischnakh op 1-3-2004 19:48 |