ik weet dat dit het ZOOVEELSTE topic is wat hier over geopend wordt.. maar met de search kon ik zo gauw niks vinden... en het heeft nogal haast...
ik heb nu dus een DT thuis staan... die VEEL te rijk is afgesteld (aan het bougibeeld te zien) hij heeft een 70cc cilinder met vermoedelijk import uitlaat en 16mm carburateur... nu is het zo dat er 3 sproeiers in zitten... de kleinste sproeier is 17 als ik me niet vergis (is niet goed te lezen)... dat is tevens de sproeier die dichtgedrukt wordt door de vlotter als er te veel benzine in de vlotterbak zit... dan heb je de hoofdsproeier dat was een 96 die was dus veel te groot (denk ik)... en dan nog een andere sproeier die was 41... toen ik die 96 sproeier vervangen had voor een 74 merkte ik wel een klein beetje verschil, hij gaat iets beter maar nog lang niet zoals t hoort... ik heb verder weinig ervaring met het afstellen van carburateurs met 3 sproeiers... ofwel HELP
|