Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1624 Kouwe Arie 23-9-01?14:30 Main Forum 463 8

Topicpost
Gepost door: Kouwe Arie Gepost op: 23-9-01?14:30
Mijn tsx ligt dus al een tijdje uit elkaar en NU ga ik hem weer in elkaar zetten, ik ben al een eindje maar ik heb nog wat probleempjes, namelijk:

-Bij het rempedaal&bijbehorende sjit zit zo'n soort ringetje van ijzerdraad met een haakje daaraan, ik weet mijn god niet meer hoe of waar dit zat, wie wel?

-Bij mijn voortandwiel zit zo'n borgringetje, ja die ken je wel, die kan niet helemaal richting het blok waardoor mijn voortandwiel nou speling heeft (dit maakt volges mij niet zoveel uit).

-Er zit een bp7es ngk bougie in (mijn cilinderkop), is dit de goede warmtegraad? Zelf denk ik van wel. Voor mijn setup, zie mijn profile .

-Mijn voorrem remt niet echt super, het is een soort aan/uit rem, zeer gevaarlijk dus. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie beter te doseren wordt? De remschoenen zijn nog in pico bello staat.

-Mijn voorwiel staat een beetje scheef naar links (als je achter de brommer staat). Ik heb er al een andere voorwielas in gepleurt, want de vorige daar zat een slag in. Maar het is nog steeds. Wie o wie komt met het juiste antwoord?

-Mijn achterwiel daar zit speling in, hoe dit te verhelpen??

ALVAST BEDANKT! greetz mathijs

[This message is edited by kouwe Arie on 23-9-01 14:49]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved