Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
16216 Martin mt5 knol 27-2-2004 18:02 Main Forum 358 6

Topicpost
Gepost door: Martin mt5 knol Gepost op: 27-2-2004 18:02
Hoi,

Ik vrag me af of jullie dit nuttig vinden






Eyz!

Het gaat erover om een mb cockpit goed, en mooi op je mt te maken.. Ik leg het uit doormiddel van de foto's!



uitleg/demonstatie:


Hier zie je dan het resultaat alvast



- Voorop je stuur zitten boutjes om het stuur vast te houden, deze heb ik eruit gedraait, en grote boutjes zonder kop erin gedraait, dan een moertje om de ankertjes van je stuur vast te houde, daarna de cockpit eroverheen schuiven en weer een boutje. In de cockpit moeten natuurlijk dan wel gaatjes worden geboord om ze erop te doen hé
- Om de sleutel er beter in te kunnen doen heb ik het contact slot, 90 graden gedraait, dus al je je sleutel erin doet je hem horizontaal erin doet, dit is wel handig anders kan je stuur in de weg zitten. Er zitten op het contact slot van die uitsteeksels, zodat hij niet draait. Je moet dan ook na 90 graden zelf mooi opmaat uivijlen, zodat het contacht goed past, en niet gaat draaien!
- Je ziet ook dat er bij dingen die het stuur vastankerankeren uitgefreesde stukken zitten, of gewoon op maat gezaagd natuurlijk . Maar als je dit niet doet past het cockpitje niet goed op je stuur waardoor het contact bijna helemaal tegen je stuur aan zit.
- Als het nodig is ook nog even je lichtkapje uitzagen voor een goede afsluiting van het kapje :P




Gewoon foto :P



Oftewel redelijk wat werk als je het mooi wil doen!



Door Martin mt5 Knol (Martinneekkeeee )




Wat vind je ervan? ;-]

mzzls

Dit bericht is ge-edit door Martin mt5 knol op 27-2-2004 18:03

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved