Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1620 speedymark 22-9-01?20:18 Main Forum 484 8

Topicpost
Gepost door: speedymark Gepost op: 22-9-01?20:18
Zuigertje van me 70 malossi binnengekregen, gister eronder gelegd, ik snapte er geen snars van maar hij deed het in ene gek he ik heb trouwens psies dezelfde setup als met me 50standaardbeetjesnel die 80 liep bij 8k toeren (hij wou er om een of andere reden gewoon niet meer maken), dat was: 16mm keihin met 90 sproeier, homoet pijp, tandw.verh 14-45, en die malossi loopt gewoon perfect, geen geblub als ik gas open trek, blijft gewoon goed stationair lopen, doet alleen klein beetje sputteren als ik ff dezelfde snelheid rijd en dan oppeen een beetje gas terug, dus ik zal morgen ff de bougie bekijken want ik denk zelf dat wel ff een grotere sproeier in moet. Die malossi heeft eerst trouwens met een 12mm met sproeier en powerfilter, std snel gerden, hier was ie mee ingereden en reedt ie goed, ongeveer 90-95 bij 11k/11,5k toeren, lichte vertanding dus want hij trok hard. tijdens het inrijden blijf ik steeds onder de powerband dus 6k/7k toeren alleen een keer dat ik achter een CBR reed die ik net niet bijhield met deze snelheid trok ik m open, ik dacht dat ik opsteeg en ik vloog de CBR voorbij, dit vond ik wel een goed teken .

weet iemand trouwens hoelang ik die zuiger precies moet inrijden? want iedereen zegt wat anders, ik rij dus maximaal 60 bij 6k toeren in zn hoogste versnelling (5), is dit goed? mag het meer/minder? ik heb nu een kleine 50km zo gereden

ow en ik hoor ook steeds andere verhalen over wat ik erin gooi, sommige mensen rijden met hun 70cc gewoon 1:50 en omdat ik mijn malossi toch niet al te extreem wil laten rijden (pittig optrekken, niet veel zuipen, toppie 90-100) dacht ik zelf dat dit ook wel zou gaan, andere mensen gaan helemaal moeilijk doen met hun eigen spulletje mengen, ik doe nu wel een doppie olie per tank erin omdat ik m nog inrijd maar is dat straks ook nodig? onze benzine pomp die heeft goeie brommix, gemengd met castrol tts geloof ik

[This message is edited by Speedy Mark on 22-9-01 20:33]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved