Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1613 gerrit 22-9-01?02:09 Main Forum 987 19

Topicpost
Gepost door: gerrit Gepost op: 22-9-01?02:09
Dus, ik ben weer is lekker dronken en zit zeer veoorzichtig te typen om zo weinig mogelijk typfouten te maken, ik heb het weer bar naar me zin, mede doordat ik al een maand!!!! geen alcoholische dranken opheb (knap he?) bij deze wou ik het even laten weten, intereseert me toch allemaal geen ene donder, want ja... je bent dronken of je bent ut niet, hopelijk reageerd niemand hierop, want het is toch alleen maar onzin!!! Lekker zuipen, of gewoon! BIER ZUIPE EN KUT ROEPEN!!!! k'heb nog kennis gemaakt met een paar wijfen, maar die waren mij ietsjes te jong... 14 jaar ofzo! ???? wel geil! maarja... 7 jaar verschil is toch iets te veel! ze zuigen maar een andere mafkees leeg ofzo! uik ben nogsteeds lekker aan het typen, want ik heb toch niets anders te doen en mochten jullie nou denken van wat is dit nou weer voor een onzin, druk maar op alt+f4! (later!!!) nou, ik ga dus maar naar me nest sinds ik morgen moet voetballen, jaja, voetbal, ik sta links-voor dus ga ff lekker wat doelpunten maken, verslag komt morgennacht wel weer als ik weer lekker dronken ben ofzo! voor de verdere geintereseerden kijk op www.go.to/lyra11 dat is mijn voetbalteam! veel plezier en de neuk! LATER!!!!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved