Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
161 B3AST 2-5-01?22:13 Main Forum 1169 7

Topicpost
Gepost door: B3AST Gepost op: 2-5-01?22:13
vandaag dik lijp jonge! wij met zn 3en aan het rotzooien, Lude's (neonlampje) MT weer inmekaar zetten, zetten we dat hele teringding weer inmekaar, blok er weer onder, hadden we wat troep nodig van de brommerzaak voor onze andere MT... Dus lude zo: ik rij wel ff snel heen en weer, me brommer doet het nu toch weer... (is 5km rijden)
Dus Lude rijdt de ree af, opeens bedenk ik mij: ER ZIT GEEN OLIE IN DIE VERSNELLINGSBAK! dus ik dik schreeuwen, maargoed, hij hoorde me niet met al dat geweld van die MT... dus wij hem steeds bellen naar zn mobiel, hoorde die aap natuurlijk ook niet door die herie... En ik hoorde hem flink toeren maken op die weg, ik dacht nog bij mezelf, dat gaat HARDSTIKKE fout! dus uiteindelijk maar de brommerzaak gebeld; Jah, als zometeen Lude er is met zn MT, zeg dan ff dat er geen olie in zn blok zit.... dik lol, heeft ie ook maar meteen olie gehaald, want die MT heeft het dus wel mooi 5km zonder olie uitgehouden!

Owjah, kben ook eindelijk us geslaagd voor me brommercertificaatje Morgen ga ik een crossmotor helm halen! je weet wel, met zo'n dik kinstuk en zo'n mooie klep

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved