Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16025 | -Yannick- | 21-2-2004 22:53 | Main Forum | 1451 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: -Yannick- | Gepost op: 21-2-2004 22:53 |
Ik kwam deze morgend trg van feestje en reed in lange straat op topsnelheid.Kijk achter mij en wat zie ik flikke. Ik vertraag, zij komen dichter en doen hun blauwe lichten aan ik stop (kon niet gaan weglopen want kende de buurt niet).ZE zeggen oe snel rijd da ding?Ik zeg iets sneller als de toegelaten snelheid en die zo oe gij weet da ni ofwa en ikke zo neen kilometerteller is kapot (wat ook zo is)dan antwoorde die gast ge hebt percies wel voor alles ne uitleg hé en dan zei hij zo van ja en u achterlicht is kapot en ik zei ja daarom dat ik heb ik een achterlicht van een fiets in men rugzak steken.DAn vroegend ze papieren van brom,pas en verzekering en dan zeiden ze ja we hebben nu geen rolle bij ma stelt die maar af dat ge trg 50km/h rijd want de volgende keer da we u sneller zien rijden weten we u wonen want we hebben u gegevens. Dus ik kwam er gelukkig met een waarschuwing vanaf maar nu is mijn vraag zou ik die naar 50 afstellen? of aan dezelfde snelheid blijve rijden? En hoe zou ik dit doen door ander tandwiel verhouding te steken waardoor ik 50 rijd of rondel in chapement?? en zou ik nu geseind staan voor dat geval? (en plaats niet iet van je weet dat je niet te sneller als 50 mag eigen schuld of dergelijke) rijd dus met honda mtx |