Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
16020 Bart tsx 21-2-2004 19:14 Main Forum 1266 25

Topicpost
Gepost door: Bart tsx Gepost op: 21-2-2004 19:14
Twee weken gelden reed ik op mijn tskje het schoolplein af toen er opeens zo een kut wouten busje voor me stond, dus ik rij trug het schoolplein op, zet mijn brommer neer, ren naar binne, komt die vent me achterna Ik moest dus meekomen voor rollerbank. Dus ik rij zo achter hem aan, komen we daar, blijkt de technisch controleur er niet te zijn. Ik mijn brommer maar daar gelaten, bellen ze maandag op: 'ja we hebben dat monster proberen te starten, dat duurde alleen al een uur, en toen hebben we je gaskabel overgetrokken, dus hebbe we de brommer maar overgeplaatst naar het hoofd bureau in maastricht. Kun je hem komen maken??? Dus ik weer een week later daar heen, brommer gemaakt, en op de roller. Haalde ik 1,8kw dus mocht ik mooi gaan. Heb nu wel in totaal 180 euro boeten: vermogen 125, geen stepje 30, geen achterlicht, 25

Denken jullie dat ik nog een bezwaar kan indienen over de roller???? want ze hadden het voorwiel niet vastgezet en de roller leek me niet echt betrouwbaar, dat wijzertje vloog alle kanten op. En bovendien heb ik ook moeten opdraaien voor de kosten van de gaskabel.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved