Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16008 | RaZoR_1987 | 21-2-2004 8:28 | Main Forum | 3011 | 59 |
Topicpost | |
Gepost door: RaZoR_1987 | Gepost op: 21-2-2004 8:28 |
ik reed met m'n vriend achterop voor de eerste keer ![]() dus ik rij over een fietspad en wat ziet mijn oog daar ![]() ![]() dus ik begin te remmen maar ze rijden richting mij om mij te blokkeren knal ik bijna tegen ze op dus ik vol m'n rem ingeknepen. Nu heb ik en die jongen een boete van 55 euro mijn vraag is of ik hier mogelijk onderuit kan komen ik denk niet dat het kan maar ik hoop van wel. ik geef toe dat het stom was maar ik ben blij met alleen deze boete want onder mijn MTX zit::: Cilinder 70cc Eurokit Uitlaat Proma Gp circuit uitlaat (onderlangs) Krukas Standaard Carburateur 24mm Mikuni Luchtfilter Twin Air Motor Filter Vario ?? Koppeling natte 4 plaats Membraan 2 kleps groot Primaire Vertanding STD Secundaire Vertanding 1547 Carters Standaard behalve bij mn onsteking Powerbox Doppler blauw Koppelingshuis Standaard Spruitstuk 24 mm met powerbox aansluiting Ontsteking Snelle CDI en veder alles nieuw Hij gaat dus behoorlijk hard. Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik dit nooit meer doe. Alvast bedankt Dit bericht is ge-edit door RaZoR_1987 op 21-2-2004 15:43 |