Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1597 MBBBBBB 18-9-01?21:22 Main Forum 2425 22

Topicpost
Gepost door: MBBBBBB Gepost op: 18-9-01?21:22
Ja het was vandaag dus weer zo ver

Bromfiets controle :n

''Het was ongeveer 7.30, net uit bed, en ik vondt al dat er wat te veel politiemotors langs reden. Dacht meteen nix anders dan natuurlijk een ding: CONTROLE
Niet dat ik er wat aan had maar me broer ging toch maar niet op de brommer naar school
FF snel aankleden enzo en maar lekker voor ramptoeristje spelen he
Mooi lagge joh om al die skoetertjes.
Kwam ook nog ff een agent op me aflopen:
'' Je bent gebeld zeker dat we controle hadden?''
''Nee hoor, meneer ik had het zelf gezien''
''Nou dan heb je mzl gehad zeker?''
''Ja want ik ben nog geen 16''
''Ja dan heb je zeker mzl gehad''

Was wel leuk.

Maar terwijl we er stonden waren er ook nog opnamen voor RegioNet ( alleen te ontvangen in Westfrieland) dus wij steeds door het beeld lopen enzo, we staan er nu wel een paar keer op.

Mijn ex MB had ik dus verkocht voor 900,- aan een vriend.
Hij reed een keertje over de weg en toen werd hij aangehouden door een niggah, of die brommer niet te koop was? Ja hoor, hoeveel bied je?
En die niggah was zo gek om er 1200,- voor te bieden.
Dus die was verkocht natuurlijk.
Maar nu komt het leuke, HIJ IS IN BESLAG GENOMEN OMDAT HIJ ZONDER VERZEKERING REED, ik had het jammergenoeg niet gezien maar anders had ik wel gelagge

Was trouwens ook nog een MB met 50 snel en Homoet uitlaat, had 1,8 kW

Er waren totaal 31 bekeuringen, waarvan 20 voor opgevoerd, 2 zonder verzekering en 1 bekeuring voor een defect motorblok ( dat was die MB ook ) de presentator van RegioNet zei ook: ''Ik vraag me af hoe je daar een bekeuring voor kan krijgen?'' Hahhahahahahahah

Te gelijkertijd was er in Alkmaar ook controle, daar waren maar 13 bekeuringen, waarvan 5 voor zonder helm



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved