Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1567 | barry | 14-9-01?19:34 | Main Forum | 744 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: barry | Gepost op: 14-9-01?19:34 |
op 8 november 2001 (zaterdags) is er weer de 8uren cross in Buurse in de buurt van hengelo. daar doen weer iets van 60schakelbrommers en andere gevallen mee om vervolgens 8 uur lang in teams van 2 op een parcours te gaan rijden uitgelegt over een enorm maisveld. in het begin is het een prachige baan. maar naar verloop van tijd wordt het loodzwaar en wordt het ploeteren, zweten en vechten. erg mooi/cool/gaaf/V@/lijp/chill om te zien. het is van 8 uur sochtends tot 4 uur smiddags nonstop er zijn 2 klassen - normale klasse, max. 50cc/16mmcarb/50snel uitlaat - extreme/super klasse, 50cc maar daaraan mag je alles tunen (maar er zijn zat teams die met 70 en 80cc's rijden, mag niet, maar als ze je er mee pakken wordt je gedikwalificeert) foto's komen er geheid want met m'n digi camera kan ik 350 foto's maken. waarschijnlijk ga ik ook mee doen als je het mooi lijkt om te kijken moet je maar komen , ik ben waarschijnlijk nummer 8 of 9, dat wordt nog wel bekend. na de cross ben ik helemaal kapot en niet meer aansprakelijk als ik mee heb gedaan iemand van het forum was vorig jaar ook een wezen kijken maar weet niet meer wie. nu kun je vragen waar in buurse. maar buurse is niet zo groot. en ik weet ook niet waar het is. maar zodra je gemeente buurse in komt rijden wordt het aangegeven met borden waar het is. staat dat er ook niet dan weten de dorps bewonders geheid wel waar het is |