Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
15664 Joostvdw 10-2-2004 16:26 Main Forum 1323 15

Topicpost
Gepost door: Joostvdw Gepost op: 10-2-2004 16:26
Vanochtend reed ik dus vrolijk naar school op me brommer, na een week niet te hebben gereden vanwege controle's. Op een gegeven moment rijd ik over een asfaltweg die meestal leeg is, dus ik reed door (rond de 70), deze weg loopt heel licht omhoog en daarna weer omlaag. Toen ik zegmaar net over de top was zag ik opeens een drempel voor me neus

deze zat er dus eerst niet....

Opzich zijn van die wijk-drempels niet erg boeiend want ik heb een mt, maar dit was zo'n soort halve bol, stoeprand achtig.
Ik remde wel nog maar dat had niet veel nut omdat ik al over de drempel was.

afijn ik schrikken, reed wel door, omdat ik verder niets raars merkte.

Tot de eerst volgende bocht, ik begon met remmen, toen merkte ik dat de druk in mijn schijfremsysteem veel hoger was, ik hoef nu amper me remhendel aan te raken en hij remt al

Toen ik die middag naar huis wilde gaan merkte ik dat me brommer aanliep, dus ik d8 meteen aan een slag in me wiel, dat is dus niet zo, de wielen lopen niet aan, maar als je met de motor uit in z'n vrij duwt voel je wel een "stroef" moment....

Mijn vraag is dus, wat loopt er nou aan, waardoor is mijn remsysteem veranderd en hoe los ik beide op?

BTW ik voel tijdens het rijden (ik moest toch naar huis) iets tikken, bij me stuur, aan de voetrem en aan de stepjes.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved