Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1566 gerrit 14-9-01?19:27 Main Forum 711 14

Topicpost
Gepost door: gerrit Gepost op: 14-9-01?19:27
Na het verkopen van mij oude mt, mb en na het schandaal van een scooter en het sneu'e verhaal van mijn mtx-sh had ik toch weer zin in een mt, die had ik dus gekocht voor extreem weinig, helemaal uit elkaar gesloopt en gespoten, nieuwe kappen enz... ziet er weer mooi uit.

Nu heb ik dus vandaag de laatste handelingen gedaan (het licht doet ut nog niet, maar dat even ter zijde)

ik start hem en hij deed het niet... tja, bougiedopje vergeten aan te sluiten

maar goed, daarna deed hij het gelijk... dus ik even rijden, hij sputterde dus even andere sproeiers geprobeer en is nu redelijk afgesteld, niet helemaal 100% omdat ik de juiste sproeiermaat niet bij de hand heb...

ik ga dus even een stukje toeren, niet te hard, lekker rustig omdat er een nieuwe cilinder opzit... hij trekt wel aardig enzo, maar het gevoel is er dus echt niet meer.... het gaat zoooooo verschikkelijk langzaam allemaal! ik heb hem weer neergezet en.... tja... het is gewoon niet hetzelfde meer... erg bitter allemaal! reden?

tja.... 500cc is toch wat interessanter dan 50cc moet ik melden...

kan wel janken!
ben trouwens gezakt voor me examen (motor) wat een miereneuker die vent, meer heb ik er ook niet over te melden. :(

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved