Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
15516 Chantal MX50 6-2-2004 10:04 Technical Forum 1128 22

Topicpost
Gepost door: Chantal MX50 Gepost op: 6-2-2004 10:04
Hallo...
ik weet het echt niet meer met die brom van mij... 2 of 3 weken geleden ging ik rijden. Tank bijna leeg aangezien ik 200 meter van benzinepomp woon eerst daar heen getakt. Ik kreeg m toen thuis in 1 keer aan en geen probleem met rijden. Ik ding vol gegooid met de goede bagger(!!!!) betalen blablabla ik probeer brommer aan te trappen en ja hoor brom weer kuren deet t weer es niet. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd en dacht ga maar aanlopen dan.... Dus ik proberen aan te lopen doet ie het nog niet ja een btje pbebebebe weet je wel echt geen toeren maken enzo...
ou een mannetje die bij de carwash stond dacht van he volgens mij lukt het iet. Ik dacht op een gegeven moment nou dan vraag ik wel ff op zo''n auto monteur de verstand van heeft. Komt dat mannetje aanrijden... raampje open : "doet ie het niet?" Neej hij doet het niet anders was ik een half uur geleden al wel weg geweest! Maareh hij wou wel ff kijken en na een hele tijd geklooi enzo deed ie het eindelijk weer... Hij dacht dat het aan me carburatuer lag. Ik hem bedanken natuurlijk en het gas niet meer loslaten dus.
Nou ik met de brom naar Odoorn naar mijn afspraak Odoorn is ong 12 km vanaf Borger voor de mensen die het niet weten
Enne be net voorbij exloo (nog 6 km te gaan)
pruttel pruttel pruttel ja hoor toeren lopen terug en hij wil niet harder dan 25 km/h nou dik klote ik dat ding een beetje aan laten pruttelen en toen was ik het zat. Brom uit opnieuw proberen maar nee hoor
ik mijn ex bellen (heeft MTX) en hij komt er aan fietsen (allebei zijn brom's zijn stuk) en hij kijken had ie het over de choke die niet automatisch meer terug klapte. Nou hartstikke leuk en aardig bij hem doet ie het direct maareh ik weer naar Borger doet ie op een gegeven moment weer raar.. Ik ding uit doen aan kicken doet ie het weer. Nou voor de rest geen problemen meer. In de schuu gezet enzo nou gster haal ik de brom eruit want ik was wel eebs benieuwd hoe die het nu zou doen, mooi toeren en hij heeft nergens last van.... Is mijn brom weergevoelig ofzo. 3 weken geleden was het iets boven 0 (waar ik wel vaker mee gereden heb zonder problemen) en guister iets van 13 graden ik snap er echt niks van heeft iemand uitleg

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 6-2-2004 17:04

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved