Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1549 | Max van Doorn | 13-9-01?18:12 | Main Forum | 633 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: Max van Doorn | Gepost op: 13-9-01?18:12 |
ja , hij is tekoop omdat ik nu toch een motor heb. zoals (misschien) velen van jullie weten heb ik er flink wat geld ingestoken . Ik heb er laatst een nieuwe zuiger ingedaan en ben nog niet echt toe gekomen om hem verder af te stellen. het is een 50 cc met een 12 mm , 12/45 tandwielen . ik heb er al verschillende 70 cc met optrekken tot de 50 bij gehouden. een top van 70km/h ( heb met 14/45 tandwielen de 85km/h gehaald) mbx wielen met voor een 80cc schijfrem ( van een duitse ) motorisch door een dealer gereviseerd in januari 2000 ( kosten 750) afgelopen herfst is hij geheel uitelkaar geweest , gespoten met autoverf door door een ervaren spuiter en veel nieuwe onderdelen bijgekomen. ( complete voor en achtervering tandwielen ketting , alle kappen + stickers , buddy-overtrek en kettinggeleider.) verder heb ik nog liggen . 1 kaal mt blok waarvan alles nog werkt behalve de oliepomp. 1 kaal mb blok uitelkaar want er moeten nieuwe lagers in. veel onderdelen van een anders mt blok . 2 keer een ontsteking ,bobine , cdi , een luhao voorbocht , een 50 cc standaard cilinder een "kontje" met een afgedichte olietank. een complete ( vorige ) voorvork. een extra buddyseat wat tandwielen , spiegels en knipperlichten. echt een hele berg dingen dus. fototje? |