Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
15484 | Joscross | 5-2-2004 16:43 | Technical Forum | 2038 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: Joscross | Gepost op: 5-2-2004 16:43 |
Ehm ik zit met een probleempje, ik wil me ontsteking vervroegen en ik heb zon mooie vliegwieltrekker gekocht, alleen toen ik die moer van het vliegwiel af wou halen kwam ik er achter dat ik geen zuigerstop heb.. Nou heb ik geprobeert om terwijl ie in ze versnelling staat dat ding los te draaien maar hij zit echt fucking goed vast, schrikken helpt ook niet Nou had me oom verteld dat het kan door het porselein uit een bougie te slaan en daar een spijker in te rossen, en die dan in je kop draaien, nou had ik dat ff geprobeert ( kapotte bougies zat hier) maar dat lukt niet, als al het porselein eruit is kan die spijker nergens meer op leunen en ik had em wel vast, alleen bleef er continu porselein uit donderen, wat ik liever niet in me cilinder heb.. een vriend van me blokkeert gewoon het vliegwiel met een schroevendraaier maar ik kan dat niet omdat me vliegwiel bijna dicht is Lokal brommerboer hiero heeft geen bougiestops, niet met kort schroefdraad iig en ik heb geen zin om zon ding weer apart via internet te bestellen.. iemand een oplossing? Dit bericht is ge-edit door Joscross op 5-2-2004 17:02 |