Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
15348 | Diederick | 2-2-2004 1:10 | Main Forum | 1296 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: Diederick | Gepost op: 2-2-2004 1:10 |
vanaf afgelopen zaterdag drie weken geleden moest ik met mijn tsx mee naar het bureau.. het was sávonds en ja hoor, daar kwamen twee motoren vanaf het bureau aangereden.. ik als een debiel op de loop.. raakte ze steeds verder kwijt en verder kwijt doordat ik over alles en niets aan het jumpen was en ik als een gek door gangetjes ging ( nog met 50 tegen een muurtje geklapt met mijn zijkant, maar gewoon doorgecrosst natuurlijk ) vervolgens zag ik een smal gangetje maar helaas, er stond ook een paaltje, en aangezien mijn koppeling kapot was en ik zonder koppeling reed flop flop en stil stond ik.. vervolgens 10 minuten staan trekken maar het werkte allemaal niet mee.. en toen... sja toen stond hij achter me.. nou zegt die agent: mag ik je papieren zien.. ik alles laten zien.. ja zegt hij rijdt maar even met mij mee naar het bureau, dus ik reedt naast hem mee naar het bureau.. vervolgens riep hij via zijn walki tolki zijn collega op dat hij mij "had" dus of hij ook ff naar het bureau wilde komen... eenmaal op het bureau wilde ze een rollerbank inelkaar zetten om mijn tsx erop te testen.. heel leuk, maar een brommer die je moet aanlopen en die geen koppeling heeft, dat gaat erg lastig op de rollerbank.. mijn tsx zal dus later getest worden en dan zou ik bericht krijgen, ze vonden hem ook technisch belabberd (whahaha slecht doende remmen enz).. MIJN VRAAG: ik reedt afgelopen vrijdag langs het bureau en zag dat mijn tsx nog precies op hetzelfde plekje stond als waar hij toen was neergezet, en alles zat er nog aan en op.. conclusie, dat ding hebben ze nog steeds niet getest en het is 3 weken later.. zou ik nu niet gewoon met die vriend van me ( want hij staat op zijn naam ) gewoon langs het bureau gaan om dat ding op te halen hij zou namenlijk getest worden.. en aangezien hij er al 3 weken staat en er niets mee is gebeurd en het zijn eigendom is, mogen ze het niet zomaar afnemen.. ergens is een limiet maar deze kan ik nergens op internet vinden.. weet iemand hier meer van???????? of iemand een handige suggestie voor wat ik het beste kan doen?? alvast bedankt, diederick |