Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
15290 | MotoCrossIpkiss[stan... | 31-1-2004 14:39 | Technical Forum | 629 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: MotoCrossIpkiss[stan... | Gepost op: 31-1-2004 14:39 |
ehm ik heb op me sh un 70 zeta en 21mm carb en nou was me gaskabel beetje stuk... en heb samen met bromboer naar gekeke en kabel was zo geknikt enz dat er nieuwe binne-buite kabel op moest naja fijn.. maar er zat geen olie in me oliereservoir voor olie bij benz te doen, zit er expres niet in omdat ik me heb laten vertelle dat: als je een opgevoerde brommer hebt dat je dan beter zelf mengen kan omdat een opgevoerde brommer meer benzine gebruikt en dus ook meer olie nodig heeft..... als je gewoon euor 95 zou tanken en pompie olie laat geven dan geeft ie te weinig olie en dat ie dat uitijndelijk vastloopt... dit hebben meerdere mensen gezecht btw en ik hou me hier al tijdje aan maar nou zegt die bromboer zou van: dat et niet uitmaakt ookal gooi je er een 125 op dat ie dan ook meer olie aanzuigt en het dus wel goed zit... en er dus gewoon zon gaskabel met spliter erop moet.. dus ik heb gewoon zo gezecht dat ik dat nie makkelijk vond en nou zit er normale gaskabel op .. dus geen oliepompie in werking welke van de 2 heb nou gelijk..... t zou toch wel leuk zijn als ik er niet steeds olie bij hoef te gooien.... ------------------------------------- o,ja "andere vraagjes" ben ik vergete denk Dit bericht is ge-edit door MotoCrossIpkiss[stan] op 31-1-2004 14:45 |