Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1527 Nick 10-9-01?10:06 Main Forum 1928 19

Topicpost
Gepost door: Nick Gepost op: 10-9-01?10:06
Jordi en ik hadden het fantastische plan afgelopen weekend Friesland eens te bezoeken.
Eerst zouden we ff langs Groningen gaan om Jan en Lude op te halen maar die 2 konden niet mee :( dus toen zijn we direct naar Symen en Dick gegaan.
Friesland IS leuk, maar probeer er niet zo'n boeregat te vinden als het dorp waar Symen en Dick in wonen! We hebben echt fokking lang gezocht. Toen hadden we eindelijk het dorp gevonden, konden we de straat niet vinden! Na lang vragen wisten we het ongeveer, komt er een klein mannetje, al wheelie-end op zijn fiets, ons voorbij en vraagt of we voor Symen komen. Wij: "euhhh jah!"
"Ok! Kom maar mee". Wij parkeren de auto, Symen vet verbaast dat we er zijn. Hij dacht blijkbaar dat het een geintje was ofzo, of dat we niet meer zouden komen
Nou toen maar eens het beruchte brommerhok van Symen bekeken.
Nou ik zweer het je! Volgens mij heb ik pas de helft gezien man!
Overal waar je kijkt zie je weer iets nieuws :n
Jordi had al meteen 'ruzie' met Dick Dick had namelijk een electrische vliegenmepper, en dat doet nogal zeer al je dat aanraakt. Dus Jordi en Dick de hele tijd elkaar daarmee bedreigen enzo
We hadden Frederick nog ff ontmoet, en zijn NSR bekeken. Ik ging nog ff met Dick naar zijn bootje kijken. Het was wel al erg donker dus het was wel moeilijk te zien.
Nou toen was het eignelijk al redelijk avond dus zijn we t.v. gaan kijken. (dat is overigens wel een nadeel van Friesland. Je kunt er niet zo makkelijk uitgaan, tenzij je een paar km rijdt.)
Nou, daar overnacht en de volgende dag zouden we naar Hallum gaan, de woonplaats van........... Crossking!!!

Onderweg hebben we nog ff bij de Mac gegeten. Ruurd was ook gekomen, dus wij met ze allen in de Punto om naar Hallum te gaan. Komt er opeens een scooter voorbij. Dick hem vet uitlachen
Stoppen die gasten opeens. Vet grote bek meteen tegen Jordi en mij. Nou beetje neppe gasten, rijden uiteindelijk weer door.
Wij zetten onze 'road-trip' voort
In Hallum aangekomen zou Dick weten waar Crossking woont, dus hij de weg wijzen, maar geen Crossking te bekennen. Uiteindelijk rijden 2 jongentjes op een fiets ons naar het huis van Crossking. Daar kregen we te horen dat hij niet thuis was!
Toen besloten we Hallum rond te rijden om te kijken of we hem ergens tegen kwamen. Wij allemaal puchjes achtervolgen, maar nergens een Crossking. Totdat.......
We in de verte een ons wel heel bekende fiets in het oog sprong.
Wij gassen, en wat denk je! Ja hoor! De beruchte Crossking op zijn fiets!
Nou uitgestapt, voorgesteld. "Hoi ik ben Nick". "Ehm... hoi"
"Hoi ik ben $tranger" "Van het Forum???????"
"Jah! Van het forum "
"Wat doen jullie hier?"
"Jou bezoeken!"
"ehhh ok! "

Toen zijn we achter hem aan gefietst naar zijn garage waar ze brommers stonden.
Het verhaal daarvan kun je lezen in de topic van Crossking ($tranger valt best mee).
Nou toen zijn we weer richting huis gegaan (huis van Symen en Dick dus). Toen hebben we op ze NSR gereden!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWw
dat ding blaaaaasst!!!!
Niet normaal man!
Was een 110 Malossi LC. Volgens Symen viel het nog wel mee, de Euro die er eerst onder zat zou NOG harder gaan!
Het was in het begin gewoon eng man! Zodra je in ze powerband komt heb je echt zoiets van: ik stijg op
Tis echt stoer, gewoon in ze 5 gas geven en nog trek je alles eruit
Jordi en ik gereden, toen was er een bozzzzze man die zei dat het geen race-baan was en dat ie de politie zou bellen dus toen zijn we maar gestopt.
Het was ondertussen alweer 5 uur ofzo, dus we hebben nog gegeten bij Symen en toen zijn we weer naar huis gegaan.

Al met al was het een cool weekend!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved