Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1516 SpeedYveS 8-9-01?19:01 Main Forum 952 27

Topicpost
Gepost door: SpeedYveS Gepost op: 8-9-01?19:01
Ik d8 van goh, laat ik maar een "revieuw" maken van m'n standaard NSR pijp.
Nou ik moet zeggen dat ik er errug van op keek hoe goed dat rijd!
setup was een 70cc eurocylindro, 16mm keihin.
maar met m'n 16/45 vertanding, ruim 80 op 9000 rpm, ik kreeg hem niet harder (mischien voor de wind wel iets meer Rpm maar zal wel nie veel zijn.
Onderin best wel veel powah, meer als met Proma80 maar bovenin viel het errug tegen, maarja die proma begint ook pas echt op 8000 tuurlijk...
Wat me wel errug opviel was dat hij veeeel meer trilde met die std. raar von ik dat hoor, onder de 7000 zegmaar trilde hij heeeel erg!
Wel v@@ herry herry stationair, echt een heel coole diepe zound. En als ik reed, dan viel het errug mee met het geluid, ook in de powerband word het niet zomaar bruut veel harder ofzow.

Maar ik naar de brommerboer in alkmaar, ik zeg zo ik heb ffies een 2de hands pijpje nodig, hij komt meteen met nieuw spul aan, ik zeg nee geen doekoes voor, hij kijkt nog ffies en komt met een proma 80 aanzetten, vrijwel nieuw, alleen de pijp geen bevestiging ed, maar ik heb nog zo'n flens enzo... dus! hij is is gedeukt bij de demper, dat is alles voorderest, hij is alleen n x getest ofzo door iemand.
Fl 75,- voor betaald, het is niet spotgoedkoop ofzo, maar ook zeker niet duur voor die pijp!
Dus ik heb weer een PROMA!!!

GrZ'Yall

[This message is edited by YVES tm on 8-9-01 19:15]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved