Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
15004 | *Richard* & *His... | 21-1-2004 20:59 | Main Forum | 1475 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: *Richard* & *His... | Gepost op: 21-1-2004 20:59 |
hey mensen van het brommer forum wat ik gisteren heb meegemaakt is echt onvoorstelbaar !! HET BERUST OP WAARHEID ik reed gisteren om een uurtje of 7 (savonds) met men aprilia in de buurt, wil ik de bocht om gaan, zie ik daar een wout rijden op een motor, ik dacht shit ''nee dit heb ik weer'' ik rustig die weg oprijden laag toeren houden, zie ik in mijn spiegel dat die omdraaid en naast mij komt rijden, en wenkt dat ik moet stoppen. oke ik stoppen, op het voetpad, zegt die zo wel een mooi dingetje he, 6 bak ? ik zeg zo ja ,Hij vroeg om mijn certificaat + verzekering ( ik dacht shit men verz,bewijs licht thuis) ik zo men certificaat laten zien, ja is goed, hij zo het frame nummer kijken, en met zo'n walky - tolky opvragen of die verzekerd is ( toen hij die shit van de verzekering en certificaat aan het controleren was ) ging ik ondertussen men benzine kraan dicht draaien, vervolgens vroeg die hoe hard die gaat ik zeg zo 65 met de wind mee,ik zeggen dat die vet kut loopt en begin aprilia helemaal af te kraken, en dat die stottert en nouwelijks rijd.. toen zij die tegen mij oke waar woon je ? ik vroeg waarom hij zij tegen mij ik wil je verzekerings bewijs zien, en dan moet je mee naar de rollerbank,,ik dacht K*t ik was al bijna thuis dus het was niet erg ver meer, ik starten en rij weg en naar ongeveer 20 meter (stotteren , en vervolgens sloeg, Haha..logisch dacht ik.) ik zij zo ''kijk hij rijd bagger'' Humm ik zie het, nou oke dan duw ik je wel naar huis ha ha oke..zeg ik hij mij naar huis duwen thuis aangekomen ik men bewijs laten zien, kom ik terug laten zien,,ja was goed..(duh wist ik toch al ) toen zij die als laatst je mag de benzine kraan wel weer opendraaien ik heb het wel gezien,,ik kan die aprilia's dromen.. maar vooruit zegt die....die van mij liep ook niet origineel, dus ik laat het bij een waarschuwing ik blij , begon die te lullen over wat licht eronder en zo ? hij hele verhalen van vroeger,,bla..bla... ik die wout netjes een hand geven, en hem nog een goede avond gewenst.. zo ik wou even men verhaal kwijt,,,, |