Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
14999 Tsxdude AKU MicheL 21-1-2004 19:13 Technical Forum 1285 18

Topicpost
Gepost door: Tsxdude AKU MicheL Gepost op: 21-1-2004 19:13
Ik heb dus de volgende(problemen) met men tsx nu, Ander blok eronder omdat ik die andere dus niet boven de 6k uitkreeg(fix ik later wel)...
Maarja, hele zooi erop gepleurt en hij rijd eindelijk goed, 16mm eurokut getuned en proma uitlaatje...
Nu had ik sproeier 88 het eerste erin gedaan om te kijken hoe dat liep(met orgineel luchtfilter beetje bygewerkt)..
Stotteren @ 6k en in zen 3 in de powerband..
Nu dus net gasnaald standje hoger gezet en sproeier 85 erin...
Rijd echt al stukken beter, trekt mooi door zen 1,2,3 heen... en 4 zakt hij weer wat af, maar dat komt nog door een te zware vertanding>> 13:48 (Nej dat trekt een tsx niet)

Manu hij stottert nog iets als ik hoor in toeren rijd, en als ik vaak door men powerband heen ben geweest...(powerband van 9.5>12.5 RPM)..
Als ik dan even opschakel en rustig rijd, en volgende bocht terugschakel trekt ie weer lekker door...

This een beetje alsof hij hapert als ie vaak powerband heeft gehad..

Verder >> powerband is echt megasterk en trekt echt mooi weg en een master geluid..

Ik zoek dus nog een betere uitlaat want dit is ook niets...

En had ik nog 1 ding, toen ik em de schuur inzette kwam er allemaal rook uit de demper, this voor het eerst dat hij zo rookt.. Zal dit door de getunede cilinder komen.. Kheb er ff aan geroken en het rook gewoon alsiets verbrand was....?


Edit: ik zie topic 14999 !!! 1 te vroeg


Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 21-1-2004 19:18

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved