Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14988 | Danoontje | 20-1-2004 22:18 | Technical Forum | 3008 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Danoontje | Gepost op: 20-1-2004 22:18 |
ik zoeken en zoeken maar vind niets op het forum, dus toch maar topic aanmaken ik heb samen met mijn broertje een nieuwe cilinder met passende zuiger op zijn fs1 gezet. Alles klopt. Membraan is nog goed. Is trouwens inlaat in vorm van membraan carter. Wat blijkt: als we willen starten doet die niets...na controle krijgt de cilinder gewoon geen benzine...een héél klein beetje maar niet voldoende om te starten...we hebben alles geprobeert...carb volledig schoongemaakt, nieuw en oud membraan alles maar niets werkt...De inlaat aan de voet van de cilinder is gewoon vrij dus daar licht het ook niet aan. De timing is nog perfect...ik weet het niet meer Wie weet hoe het kan dat de cilinder geen benzine krijgt.??? Iemand zei me al dat misschien de krukas keerringen lek waren, maar dan had ie van te voren ook niet gereden...en dat deed die wel :S Valse lucht is ook geen optie, want de pakkingen sluiten mooi en de uitlaat zit vast met zo'n moer ding (grote moer rond tapdraad op uitlaat poort) WIE O WIE VERLOST ONS EN LAAT DE BROMMER RIJDEN!!! |