Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14985 | Joscross | 20-1-2004 20:04 | Uiterlijk Forum | 1544 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Joscross | Gepost op: 20-1-2004 20:04 |
Zaterdag ben ik de nieuwe eigenaar van dit mb'tje: [img]http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/bromfietsen/56625.jpg [/img] Ik ben van plan om dit ding vd zomer ff goed te gaan opknappen, er komt een kontje op zoals mt in me profiel Paar vraagjes: - de velgen, dat kan natuurlijk niet, wat zal ik doen, 2 × mbx of 2 × mb, mbx is wel mooi maar het word dus een racer met monoseat, en daarbij lijken mij mb velgen ook wel goed staan, wat vinden jullie/ zouden jullie doen? - de kleur, dit is geen standaart "wat voor kleur moet me mb zijn" vraag omdat ik de keuze zelf nogal moeilijk vind. Ik kan via via bij de autospuiterij lekker goedkoop laten spuiten, ook parelmoer. Nou had ik dit ook bij me mt, een groene glans, alleen omdat die helemaal zwart is zie je dat alleen als de zon er op schijnt. Het is de bedoeling dat dat bij dit ding wél goed te zien word. Daarom moet het dus een lichte kleur worden, wat zal ik als combinatie doen? Het is dus gewoon een laag lak, waar een "parelmoer" laag op word gespoten, wat voor kleur moet de normale lak worden en wat voor kleur de parelmoer laag??, ik heb zelf echt geen idee Hebben jullie mss fotos van brommers/motors/autos die een beetje zon parelmoerlaag hebben zoals ik omschrijf? Dit bericht is ge-edit door Joscross op 20-1-2004 20:10 |