Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1496 | 70malossi | 6-9-01?22:53 | Main Forum | 602 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: 70malossi | Gepost op: 6-9-01?22:53 |
nou zijn dit ook wel de ergsten eruit,maar als wij het gemiddeld iq van een forumganger vertegenwoordigen dan ziet het eruit. Geef in een expresberichtengesprek nooit je wachtwoord of creditcardnummer aan anderen. Nick zegt: ej Nick zegt: yo beun haans zegt: je beun haans zegt: yo Nick zegt: swa beun haans zegt: throw your hands in tha air Nick zegt: ey swa beun haans zegt: my niggah Nick zegt: hip hop dont stop beun haans zegt: whats up my brot'her Nick zegt: come one make the beat drop beun haans zegt: nee,dat zijn de klubheads Nick zegt: al yo niggahs in tha houssssseeeeeeeeeeeeeee beun haans zegt: dat zijn geen gangsta niggaas Nick zegt: hehe Nick zegt: sorry Nick zegt: hoest met het zusje van michiel? beun haans zegt: week niet Nick zegt: ow beun haans zegt: maar ik zij mussen tsx ook niet online' beun haans zegt: dus ik denk dat ie met haar bezig is Nick zegt: hahaha Nick zegt: wat zat je mijn naam nou verdekt te noemen op het forum beun haans zegt: wie ik Nick zegt: als hij niet wordt gelocked door het een of ander persoon wiens naam ik niet noem,maar waarvan de naam rijmt op de engelse benaming van het gedeelte van deze ruige 100% hetero(hahahahah) dat stinkt beun haans zegt: waaneer heb ik jou naam verdekt genoemd Nick zegt: ik neem aan dat je mij bedoeld beun haans zegt: waar haal je het vandaan? beun haans zegt: het idee alleen al beun haans zegt: absurd Nick zegt: hahaha Nick zegt: beun haans zegt: mijn naam is haans Nick zegt: Nick zegt: waar woon je eigenlik beun haans zegt: hoezo,raak je zo opgewonden van me dat je me op wil komen zoeken beun haans zegt: sorry Nick zegt: hhaha Nick zegt: beun haans zegt: ik val alleen op 12 jarige meisjes Nick zegt: jaja Nick zegt: ow. Nick zegt: dan gaat het feest niet door beun haans zegt: vandaar mjn interesse in het zusje van msichiel beun haans zegt: nee beun haans zegt: ik kom uit de buurt van eindhoven Nick zegt: ow....... Nick zegt: veel te ver Nick zegt: hehe beun haans zegt: gister was ik nog in volemdan Nick zegt: aha beun haans zegt: weet ik pffff beun haans zegt: kost te duur Nick zegt: tsja beun haans zegt: ja Reneeej "is alloon" is aan het gesprek toegevoegd. beun haans zegt: nou ben je niet meer aloon Reneeej "is alloon" zegt: nej Nick zegt: Nick zegt: hehe Reneeej "is alloon" zegt: hehe beun haans zegt: heb ik weer mijn goede daad va nde dag gedaan Reneeej "is alloon" zegt: hehe beun haans zegt: i kwas gister bij het hemeltje Reneeej "is alloon" zegt: wadan? Nick zegt: i shot the dj Reneeej "is alloon" zegt: cafe het hemeltje?? Nick zegt: lijkt me wel beun haans zegt: yep beun haans zegt: wij daar de ramptourist uithangen beun haans zegt: glazen uit de kroeg meegenomen als souvenier Reneeej "is alloon" zegt: cool beun haans zegt: jep Reneeej "is alloon" zegt: gij bent echt gaaf!! beun haans zegt: ik weed ut beun haans zegt: ik ben tha manb beun haans zegt: sondur tha b Nick zegt: hahha beun haans zegt: jaaaaaaaaaaaah beun haans zegt: ooh ooh Reneeej "is alloon" zegt: rukku beun haans zegt: nee dta bedoel ik niet Reneeej "is alloon" zegt: alone beun haans zegt: met kevin? Reneeej "is alloon" zegt: nee, van dht beun haans zegt: was dah? Reneeej "is alloon" zegt: laat maar Nick zegt: hehe Nick zegt: grappig Reneeej "is alloon" zegt: doe mar beun haans zegt: doe ik ook beun haans zegt: was grappig beun haans zegt: lach jijj mij uit beun haans zegt: ben jij mij aan tdissen? Nick zegt: Nick zegt: ehm.... Nick zegt: yo ik dis je swa Reneeej "is alloon" zegt: whaaa Nick zegt: ik set je uit me posseeee Reneeej "is alloon" zegt: swas sucken beun haans zegt: whaat Reneeej "is alloon" zegt: weet je wat ik tegen kwam?? Nick zegt: haha beun haans zegt: ik haal mijn brothers uit the hood erbij Reneeej "is alloon" zegt: een marokaan op een mbx 80!!!! beun haans zegt: had ie gejat Reneeej "is alloon" zegt: ik dacht echt so van, waaaatttt geef die aan mij Nick zegt: TERING! Nick zegt: das kut! beun haans zegt: ja en dan rij jij op een gejatte mbx Reneeej "is alloon" zegt: en dan echt zon verotte ouwe helm zoals marokanen altijd hebben beun haans zegt: die hebben een keppeltje beun haans zegt: das voor in de synagoge Nick zegt: hahahaaaa beun haans zegt: das geen helm Reneeej "is alloon" zegt: boeie dat ik dan op een gejatte mbx rijd, denk je dat ie 2 uur daarna nog in elkaar zit? beun haans zegt: boing boing boing Nick zegt: haha Nick zegt: beter dan boemboemboem beun haans zegt: nee beun haans zegt: boom boom boom is nog beter Nick zegt: i want you in my room beun haans zegt: nou begin je weer Nick zegt: hehe Nick zegt: ik ben het zusje van michiel eingelijk hoor! beun haans zegt: niet met je plasser he Nick zegt: ik probeer je te verleiden Tsjaap is aan het gesprek toegevoegd. beun haans zegt: nop8 ben je helmaal niet meer alleen Nick zegt: ownee ook dat nog beun haans zegt: misschien wil die wel wat met je Tsjaap zegt: yo guesten beun haans zegt: Ja ik trek lekker het hardst! Ik gooi er een paar ruggen tegenaan en ik trek iedereen eruit! So What? Het is juist de kunst om het zelf te doen. Reneeej "is alloon" zegt: and the night go's by so verry smouht beun haans zegt: viespeuk Nick zegt: haaaahaha Reneeej "is alloon" zegt: boemboemboem Nick zegt: beun haans zegt: maar ik ga denk ik drek slapen Tsjaap zegt: vlucht maar weer AAP beun haans zegt: want dat moet ook gebeuren Tsjaap zegt: net nu het gezellig word beun haans zegt: nog niet beun haans zegt: baboon Nick heeft het gesprek verlaten. Reneeej "is alloon" zegt: heb jij ook een zusje beun haans zegt: hijs weg beun haans zegt: neej beun haans zegt: jamme rgenoeg niet Reneeej "is alloon" zegt: bedoelde nick ook Reneeej "is alloon" zegt: hehe beun haans zegt: had er wel een willen hebben van 24 Reneeej "is alloon" zegt: hehe Reneeej "is alloon" zegt: ik zout op mn zusje nie kunnen beun haans zegt: dat bedoel ik ook niet |