Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14897 | MarcelMt5 | 17-1-2004 19:23 | Main Forum | 2788 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: MarcelMt5 | Gepost op: 17-1-2004 19:23 |
ik reed dus om half 5 ongeveer op de voorangsweg, achter een andere auto. en een renault clio draait de weg op uit een uitrit. ik wijk uit en rem maar omdat het regende gleed ik zo schuin in de zijkant van de auto. ik heb nix kon em wonder boven wonder nog overeind houden en kon eigenlijk zo verder rijden... maar ik stoppen hij gelukkig ook. schade bij mij viel mee, lakschade, voetsteuntje krom en mijn handvat is gescheurd als het ware. de auto daarintegen had een veel groter probleem, zijn linker voor en achterdeur waren een "beetje" gedeukt en gekrast... nou is dat allemaal het probleem niet (ja eigenlijk maar ja). een andere vent stond die kerel uit te zwaaien en rende er natuurlijk meteen heen en vroeg hoe het ging en keek naar de schade. wij bij die vent naarbinnen en schadeformulier ingevuld. nu hebben zij bij voertuig A (de auto) ingevuld dat hij uit een uitrit kwam. dat klopt maar bij mij hebben ze aangevinkt dat ik inhaalde, maar dat klopt niet! ook hebben ze bij de schets dit ingevuld: nu lijkt het dus dat het mijn schuld is... mijn vader hebt dus zown andere tekening erbij gezet zoals de bovenste. nu dus de vraag wat gaat de vezekering zeggen? aangezien wij allebij WA verzekerd zijn...en de mijne niet helemaal orgineel meer is.... |