Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1488 Junkie XR 6-9-01?09:16 Main Forum 2593 29

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 6-9-01?09:16
Word gisteravond opgebeld door m'n baas dat er rollerbank staat, dus ik zo gauw iedereen waarschuwen in mijn buurt. Bel Thomas zo op, die wou wel ff mee gaan kijken, dus ik op dat lelijke krot brommertje (nee niet m'n MTX ) d'r heen. Was echt saai man, reden 2 motorsmerissen, maar het hoogste vermogen wat ik heb gezien is 1.0 kw!! Ik dacht nog: zal ik uit medelijden met die gasten anders toch ff me MTX langsbrengen, maar dat vond ik weer zielig voor mezelf.

Op een gegeven moment komt er zo'n gast op een Habana Custom aanrijden, wij zo tegen die gast: "ze mogen 'm niet op de rollerbank zetten!!". Dus hij zegt het zo tegen die gasten, zeggen ze dat het wel mag enzo, ik zo tegen die gast: "laat maar jongen, het heeft toch geen zin, ze snappen het toch niet!! Stuur lekker een bezwaarbrief". Maar was een zo'n kutsmeris die het hoorde, dus loopt zo langs me, en kijkt me echt vet eng aan, en ik lach 'm echt RECHT in z'n gezicht uit, stomme loser!! Jammer hoor, dat ze alleen zulke saaie suffe scootertjes hadden aangehouden, ook nog een paar oude scoopy's maar die bliezen ook al niet.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved