Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1487 stinkende uitlaat 5-9-01?20:46 Main Forum 2932 62

Topicpost
Gepost door: stinkende uitlaat Gepost op: 5-9-01?20:46
Wat ik nou toch meemaakte toen ik vandaag op mijn mt die 12 km naar school ging scheuren!! Ik ging echt snel, zo´n 100 kmh (ja ik heb mijn schatje wel opgevoerd ja!) over zo´n vies geasfalteerd weggetje, rijdt daar een stomme loserige stink yamaha neo´s! Echt zo´n homoscooter is dat, maar ja alle scooters zijn voor homo´s. De MT is voor de echte man!!Maar ja die scooter ging 60kmh ofzo, echt zo´n homosnelheid is dat, maar ja, ik reed hem dus zo voorbij, ik passeerde hem met de snelheid van het licht! En toen keek ik in mn spiegel en toen zag ik die vieze kloot zijn middelvinger naar me opsteken! Dat pikte ik niet, ik minderde snelheid waardoor die eikel dacht dat hij langs me kon scheuren met zijn homo neo´s! Toen hij langs me reed gaf ik gas en reed langs hem en trapte keihard tegen die gammele klotescooter van hem! Ik hoorde die kutneo´s helemaal rammelen! De homo die met zijn dikke luie kutreet op dat ding zat viel bijna om en stopte snel om de schade te bekijken en ik reed weg met mijn mooie mt, als een echte man!

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt en zo´n gevoel van pure overwinning??? mijn maten genoten van het verhaal!!




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved