Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14847 | 70malossi | 15-1-2004 20:13 | Main Forum | 5225 | 115 |
Topicpost | |
Gepost door: 70malossi | Gepost op: 15-1-2004 20:13 |
gister was het zover. ik rij naar school ,en ik reed net als altijd. muziek aan,stuk of 6a8 lampen aan,gepaste snelheid.(aande muziek). reed auto achter mij en die probeerde mij bi jte houden,ik dacht : die wil racen. was vlak voor oprit snelweg. dus i kwil snelweg opslaan,flits flits,politie stoppen. denk : KUT!!!!!!. vlug detector uit. waut:papieren,weet u waarom we u aanhouden? hans: uh,snelheid waut: onderandere hansoh ooh. waut,en u voer verlichting anders dan toegestaan.en die detector neem ik mee. hans: ook nog waut:maar als ie weer wordt toegestaan krijg je hem terug. waut:wat is het voor bmw?3? 3? hans:320 wautat wil zeker wel hanswaoh wautie indruk kregen wij althans hans:ja maar in een volvo lijkt een fiat panda nog wel snel waut:waah, 2 liter v5 turbo intercooler hansn dan hou je een auto uit 85 nog niet bij,tssssssss maar wel knap dat je die detector zag. wautaar zijn wij op getrained. geluk dat ze me net voor de snelweg aanhielden. weg was helemaal leeg,had m meteen vanaf de oprit naar de 250 doorgetrokken anders. dus valt nog mee maaruh 30 km te hard,+lampen+detecor,zal een eurotje of 500 worden. edit: topictitel Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 15-1-2004 20:19 |