Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1472 | 70malossi | 3-9-01?21:46 | Main Forum | 910 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: 70malossi | Gepost op: 3-9-01?21:46 |
Tha MB racer©: jij bnet echt een stakker fendtmen: en jij een kleuter fendtmen: hoe is het met je vriendin? Tha MB racer©: wat gaat jou dat aan fendtmen: ja mag oo kwel gewoon zeggen dat je die geen hebt fendtmen: is geen schande hoor Tha MB racer©: haha fendtmen: michiel doet het ook met zijn zus Tha MB racer©: das nie mijn probleem fendtmen: ooh,heb jij geen zus Tha MB racer©: nee fendtmen: ja,dan moet je die pols in beweging houden Tha MB racer©: jah ik moet men muis van de comp bewegen fendtmen: maar verder nog geneukt? Tha MB racer©: jah gister` fendtmen: ooh,ik dacht dat jullie hond loops was fendtmen: maar dan neuk je haar toch Tha MB racer©: me vriendin fendtmen: oohneeh,dat was een hij fendtmen: jaah,met dat ventiel Tha MB racer©: jij bent echt lollig fendtmen: i kweet het Tha MB racer©: mooi zo fendtmen: hopef je niet te zeggen Tha MB racer©: ok Tha MB racer©: hoe gaat ie met jou vriendin dan fendtmen: goed Tha MB racer©: als je die heb... Tha MB racer©: heb je haar al gemolken fendtmen: nou ga je me weer na APEN Tha MB racer©: jah fendtmen: als ze zwanger wa shad ik dat wel ff in een toppicje gemeld Tha MB racer©: ik wil ook lollig zijn snap je fendtmen: en anders kun je vrouwen niet melken fendtmen: bespaar je de moeite maar Tha MB racer©: ik heb het over die koe van je dat was toch je vriendin fendtmen: heb ik jou ooit iets over een koe van mij verteld? Tha MB racer©: jah ben je ookal dement ofzo fendtmen: ik dacht ut niet fendtmen: ook al? Tha MB racer©: ik zou eens naar de dokter gaan fendtmen: jij kent echt geen gramatica he? Tha MB racer©: nee heb je daar problemen mee fendtmen: het is : ik moet naar de doktor gaan fendtmen: ooh,dat hebben jullie zeker vandaag behandeld in groep 5 Tha MB racer©: nee gister fendtmen: toen was het zondag fendtmen: AAP Tha MB racer©: zondagsschool Tha MB racer©: sukkel fendtmen: ooh,dus jij bent zo dom dat jij 2 opleidingen volgt Tha MB racer©: jah Tha MB racer©: maar kijk dat van jou dat is wat simpeler he jij hoeft alleen maar koeien te melken fendtmen: je had het niet hoeven te bevestigen,ik wist het zo wel fendtmen: ooh?dat wist ik niet fendtmen: daarom moet ik ook een opleiding van 12 jaar volgen ,om alleen maar koeien te kunne melken fendtmen: waarom zeg je gewoon niks als je ergens geen verstand van hebt? Message was sent. User is Offline. The message will be delivered when user goes Online. en toen was hij weg. zeer zwak,waarschijnlijk begreep hij mijn moeilijke talgebruik niet. is ook moeilijk,al die dialogen |