Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14635 | -jaZper- | 7-1-2004 23:59 | Main Forum | 1833 | 37 |
Topicpost | |
Gepost door: -jaZper- | Gepost op: 7-1-2004 23:59 |
ik schijf meestal nooit zelf topics maar dit gaat toch echt te ver dit heb ik dus net van mijn rij instructuur gehoord: hij had een boete gekregen omdat hij fout geparkeerd stond, de agent had zijn invalide kaart niet gezien en mocht op die plek dus gewoon staan. een paar maanden later kreeg hij de boete binnen en begon meteen aan een bezwaarschrift te maken, hij had een kopie van zijn invalidekaart gemaakt en meegestuurd. ook had hij 2 blaatjes vol met verhaal enzo. hij kreeg thuis een bericht van de wouten dat het bezwaarschrift in behandeling was. weer een maand later kreeg hij een bief thuis gestuurd dat het bezwaarschrift was afgewezen en er zat een acceptgiro bij of hij de boete alsnog wou betalen en nu komt het, hij ging de dag erna na het politibureau en legde het verhaal uit aan een agent. de agent zij dat hij iets moest bekennen wat eigenlijk niet verteld mag worden: ALLE bezwaarschriften worden afgewezen en de brief die je krijgt als hij in behandeling is genomen word gewoon standaart verstuurt en er word niet eens naar je bezwaarschrift gekeken! de agent zij dat je eerst je boete moet betalen en dat je opnieuw een bezwaarschrift in kan dienen aan de katon rechter, je hoeft dan niet ergens voor te komen, aleen word je bezwaarschrift nu wel behandeld en gaat de rechter misschien je boete of straf verlagen.(het betaalde geld krijg je dan terug) 1 week later kreeg hij beright dat hij in behandeling was en 2 weken later kreeg hij het geld weer terug. nou toen hij dat zij had ik het niet meer, die kut politie zijn gewoon opligters en je bezwaarschrift word nieteens gelezen dus voor degene die nu een boete thuis heeft liggen en al een bezwaarschift in heeft gestuurd, schrijf precies dezelfde brief aleen nu aan de kanton rechter en dan word hij wel gelezen en krijg je misschien je geld terug (ze halen nu teminste geen winst meer uit je boete en daar gaat het de meeste brommer rijders om) zo ik wou ff mijn ei kwijt stelletje tering lijers Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 8-1-2004 0:01 |