Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
14485 sam vl. - [HRC Nijme... 2-1-2004 17:37 Main Forum 1685 23

Topicpost
Gepost door: sam vl. - [HRC Nijme... Gepost op: 2-1-2004 17:37
ik ben met nieuwjaar aangehouden door een wout die me al een heel stuk achtervolgde.
ik moest dus vanochtend naar de rollerbank komen op het woutebureau. ik had dus gisteravond ff een beetje gesleuteld. aangezien ik net mijn eurocilindro 70 had laten tunen door lude + kop. dus was niet echt handig moment om op de roller te moeten . iig ik heb in ieder geval gewoon de cyl + carb erop laten zitten en de begrenzer eraf gehaald voor als ze die zouden vinden. en (idee van nikos) een ring tussen de demper en de bocht van de uitlaat gedaan, die precies strak zat. in het midden gewoon klein gaatje geboord, en steeds wat groter. en ik had geluk na de 2de keer boren reed ie 55. ik vandaag naar de roller, en ik heb geen boete daarvoor . alleen ze hebben me wel genaaid met de snelheid, want ik reed 50 toen die wout me achtervolgde. en dat is 20 km te hard binnen de bebouwde kom. dus nog wel 63 euro boete. maar al met al echt tering veel geluk gehad .

binnenkort post ik nog even een topic over de prestaties van mijn vers getunde cyl. .

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved