Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14441 | Pistonpen Paultje | 30-12-2003 18:13 | Technical Forum | 731 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: Pistonpen Paultje | Gepost op: 30-12-2003 18:13 |
Laats onderweg begon m'n MTX (o.t.) wel aardig lawaai te maken. Eerst begon ik aan een losse demper te denken enzo, maar na enig gewiebel aan m'n uitlaat had ik een complete pijp in me poten. Nou, goed. Een keertje, ok. Andere pijp gepakt en doorgereden. Liep lekker enzo. Dus ik weer dik blij. Na precies een week begon het gelazer weer. Lawaai, erger lawaai, en kabaal. Thuis weer het zelfde. Hoe kan het, dat ik 2 goede pijpen in een week tijd naar de klote rijd?? Kan toch haast geen toeval zijn. Enigste wat mij een rede zou lijken, is dat ik het blok gereviseerd heb, een 5bak geplaatst heb, en mijn Zeta vervangen door een Malossi. Nu rij ik met origineel. Dat zuigt, niet normaal. Al zou iemand zeggen dat het een origineeltje is zou ik het geloven. (70malossi, 20mm, 5bak, ori pijp). 8k max. in z'n vrij. in versnelling 7k ofzo. Iemand enig idee wat het zijn kan? Want met ori blijf ik niet rijden, ook al vertrouw ik die luhao's niet. Edit: Weet trouwens ook iemand iets van de prestatie's proma's voor MTX o.t.? Zelf geen ervaring mee. Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 30-12-2003 18:16 |