Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1440 | 2SLOW4ME | 25-2-2009 17:30 | Project Topic | 399 | 6 |
Topicpost | |
Gepost door: 2SLOW4ME | Gepost op: 25-2-2009 17:30 |
hallo. Ik had vaandaag uit het niets een probleem met mn koppeling. Het zit namelijk zo: mijn koppelingshevel (dus bij mn handvat) zit flink wat speling op, normaal is het zo dat je hem in kunt knijpen tot aan je handvat en dat hij dan fel terug schiet. MAar nu is het opeens zo dat als als ik mijn hevel voor de helft naar me toe haal dat hij gewoon blijft hangen... zit dus tot dat punt gewoon los zeg maar. De laatste helft die ik hem in knijp koppelt hij wél. ik kan dus ook stil blijven staan. maar ik voel wel dat hij rustig naar voren wil. Kan het zo zijn dat mijn koppelingsplaten zijn versleten? want ik voel geen vreemde dingen van slippen tijdens het optrekken, ik kan hem gewoon laten schieten en dan wil hij eigelijk op zn achterwiel, of mn achterwiel verliest grip zoals altijd vnuit zn 1 bij vlot optrekken. Kan het zijn dat mijn koppelingskabel is opgerekt? (lijkt me een beetje vreemd, nog nooit meegemaakt namelijk). Of dat misschien het busje is verschoven dat op de kabel zat? Ik hoop dat er iemand is die hetzelfde probleem heeft gehad.. Mvg, Luziano. |