Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
14381 snaaps 28-12-2003 11:26 Main Forum 4152 85

Topicpost
Gepost door: snaaps Gepost op: 28-12-2003 11:26
wat ik gisteren mee maakten...

ik rij lekker met mijn mbx over de weg waar je als bromfietser niet mag komen.

zie ik op een gegeven moment een politie moter voor mij rijden, ik gas terug natuurlijk. de agent had mij inmiddels gezien in zijn spiegel en gebaarde dat ik achter hem mee moest rijden. ik dacht kut! ja hoor het moest er een keer van komen! afijn nog geen paar meter verder stonden daar twee politie wagens en een busje, en het stond vol met agenten. de moter agent someerde mij tot stoppen. daar kwam een vrouwlijke agent aanlopen met een blaas appaaraat.
de moteragent keerde vervolgens om en reed weg.

afijn dat wijf vertelde mij dat ze bezig waren met een algemene alchol controle en of ik zo vriendelijk wij zijn om hier aan mee te werken. nou had ik juist daar voor twee biertjes gedronken bij een vriend van mij, afijn ik blazen in dat apperaat en tot mijn verbazing was alles in orde.

ik dacht gelukkig dat ze niet beginnen te zeiken over mijn brommer en het feit dat ik op de weg reed. net op het moment dat ik me brommer weer wilden starten komt er daar een agent aan lopen, zo meneer aardig moterje!

nee he dacht ik gaan we dit gezeik weer krijgen?
ik zij ja aardig he? net opgenapt enzo. beetje blabla bla en vriendelijk blijven.
gaat zeker best snel zo'n ding vroeg de agent aan mij. ik antwoorde, tja wat heet snel meneer agent?
vervolgens vroeg hij aan mij of ik mijn papieren bij me had, ik pakte me papieren en liet deze zien. hmm een honda nsr? vroeg de agent.
(mijn mbx staat op een nsr frame en is verzekerd als nsr)
ja zij ik, en herrinderde hem eraan dat ik hem net had opgenapt en een beetje verbouwd.

ok zei de agent, u kunt gaan en houd u een beetje in ja? en rij voortaan op het fietspad!

zal ik doen meneer de agent, en starte mijn moter en reed vervolgens rustig weg via het fietspad.

nou heb ik weer geluk of niet?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved