Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14354 | POM | 26-12-2003 20:50 | Main Forum | 5867 | 60 |
Topicpost | |
Gepost door: POM | Gepost op: 26-12-2003 20:50 |
In mijn vorige topicDeze duswaarin ik vroeg of dit kon waren de meningen verdeelt. Ik met me eigewijze kop dit toch doen. Het aanpassen was goed en makkelijk te doen moest alleen een stuk van m'n luchtfilter af zagen. toen nog de draden uit de weg en de uitlaat verbuigen. toen dit was gedaan had ik een Metra-kit op me MT en het ziet er verrekte goed uit! nu de prestaties me top was met de jamarcol 50cc snel 81.7Km/H dit is nu 93.7Km/H en ik hoef niet meer van die klote uitlaat-pakkingen te kopen (zeer fijn) Wat alleen zo jammer is dat alles zo trilt. Zijn powerband die er eerst niet merkbaar was zit nu tussen de 7.500RPM-11.500RPM, jammer genoeg gaat de cdi dus niet verder.(gaat ie stotteren klote ding).(wat moet je hier tegen doen behalve HPI) Ik ga morgen ffies foto's maken en de boel wat verbeteren want met me PD kappen komt het niet goed uit. Ga nu niet allemaal een MK kopen en die op je MT zetten want ik wil wel origineel blijven Edit: De foto's zo zag ie der gister dus uit zo issie verbouwd leuk zo'n dubbele demper zo zat ie accu verlaagt en luchtbox doormidden het resultaat Dit bericht is ge-edit door POM op 27-12-2003 14:34 |