Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14322 | Tsxdude AKU MicheL | 25-12-2003 13:24 | Technical Forum | 1537 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: Tsxdude AKU MicheL | Gepost op: 25-12-2003 13:24 |
nouw het zit dus zo.. tsx.... avondje rijden(60km)ingereden nu, en opeens begint ie beetje te ratelen.. hmmz... gestopt, minuut gewacht .. gestart begon ie weer... doorgereden want ik was vry ver van huis, dus ik denk netjes uitgedrukt >> &*()%($%_^<< en ik zet thuis me tsx neer, en nu 2 weken later zal ik er toch maar ff achterkomen wat het is.. kwas er zo zat van omdat hij net gereviseert is enz, cilinder laten tunen en nieuwe zuiger.. en ik heb nog steeds meerdere problemen dat hij niet om toeren wil komen en topsnelheid maar 40 met wind mee is.. maar daar gaat het dus nu niet om.. dus ik net ff alles eraf gehaald en kijken wat het getik!!! echt heel hard getik kon zijn en of er mss iets kapot was.. gecheckt>> vliegwiel zit goed vast, geen spelling op het vliegwiel>> cilinder open gehaald daar kwam het namelijk ook vandaan>> zuiger goed, cilinderkop ook dus geen neukery geweest... cilinder eraf... membraam goed, geen spelling op het big end, heeft dus ook helemaal niet met mijn lagers te maken.. nou dacht ik alwel dat het mijn naaldlager kon zijn dus ik ff gekeken, hij ziet er vry versleten uit..? kan dit het zijn dat een ongeloofelijke tik veroorzaakt( wat dit was niet normaal meer zelfs niet voor een eurokut waar tsx bekent om staat) want de rillingen liepen serieus over men rug als je dat hoort... iemand mss een idee? Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 25-12-2003 13:25 |