Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
14190 mcdronkz 19-12-2003 9:21 Main Forum 2053 28

Topicpost
Gepost door: mcdronkz Gepost op: 19-12-2003 9:21
ja sorry ik moet het even kwijt.

ik reed vandaag op een lange rechte weg, zie ik ver voor me een fietser en ik reed achter 2 auto's, ik hield denk een meter of 20 afstand, maar toch bleek dit niet genoeg.

voorste auto gaat vol in de remmen voor die fietser, achterste auto pas vrij laat, ik trap de rem eigenlijk vol in want ik wist zeker dat het me niet ging lukken als ik niet hard genoeg remde maarja eerst ging m'n achterwiel blokkeren en ik voelde de hele brommer onder me vandaan schuiven, toen liet ik de rem los want ik kon die brommer niet meer houden en toen knalde ik achterop die auto.

auto heeft helemaal geen schade (gelukkig maar) en ik had enkel m'n knipperlichtglaasje aan stront vork is nog recht enzo (frame is echt super van die choppers).

nouja ik druk die sirene van me in om die auto te laten stoppen wat dus ook gebeurde, vrouw vraagt of alles goed is met me, dus ik kijk naar me knie, helemaal kapot maar verder viel het wel mee, ja broek + jas kapot dus opzich viel het me allemaal best mee.

nouja toen maar naar huis gereden, ouders waren "niet zo" blij omdat het de 2e keer was en voor mij is het wel duidelijk, deze winter wordt het ff niet brommerrijden, het is mij veeeeeeel te glad .

en wat nog het meeste zuigt eraan is dat het al de 2e keer in 2 maanden is, allemaal door die (%@#*$&@$&@!$) gladheid

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 19-12-2003 9:39

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved