Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
14116 Eyeball 16-12-2003 9:52 Uiterlijk Forum 78852 600

Topicpost
Gepost door: Eyeball Gepost op: 16-12-2003 9:52
Ik was al een tijdje bezig met het maken van een racepuch. Maar hij is nu bijna klaar. Mn setup word:

-80 eurokit (afgewerkt @ jst motoren)
-20 mikuni opschuif
-omgelast Air-Force terugloop
-Rito krukas
-Racekoppeling (origineel aangepast)
-Moto-Air luchtfilter

De bijzonderheden aan mn racepuch zijn:

-Voorvork van een mbx (29mm dik), deze had ik nog liggen dus altijd makkelijk.
-Zelfgemaakte achterbrug voor monoshock, veer komt van een scooter
-Velgen zijn van een nsr (2 voorvelgen), tandwiel weet ik niet van wat voor brommer het is.
-Remsysteem voor is compleet van een nsr, dus remklauw, leiding en remhandel.
-Remsysteem achter is deels van een scooter. De remhandel en slang is van een scooter en de remklauw van mb (heb ik trouwens nog niet).

Hier zie je rechterkant van mn puch. De voorkant is bijna af. Er moet nog een spatbord op, ook moet er nog olie in gedaan worden. Hij moet ook nog iets lager worden voor. De uitlaat heb ik vanavond gemaakt, het was een terugloop, maar heb ik omgelast, er moet alleen nog een bocht op. Het achterwiel is ook bijna klaar, daar moeten alleen nog een paar busjes voor gedraaid worden en de bevestinging van de remklauw moet nog gemaakt worden. Het frame moet ook nog iets worden afgeslepen.

Hier zie hem vanaf de andere kant. Je ziet het tandwiel zitten, ik weet niet waar dat tandwiel van is, maar hij zit wel goed vast. Ook zie je de carb zitten en het zelfgemaakt spruitstuk.

Hier zie je hem vanaf de voorkant. Met de mooi schijf voor en de remhandels en clip-ons.

Hier zie je uitlaat. Vandaag gelast, het was eerst een terugloop (air-force), maar heb ik nu omgelast. Ook zie je het tandwiel en de schijf goed zitten.

Hier zie je het tandwiel en de schijf van het achterwiel. Het tandwiel zit nu nog met 3 m6 bouten vast, maar dat word nog m8. Ook zie je hier het achterstuk van de achterbrug met het deel waar de kettingspanners overheen gaan.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved