Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1411 Ali 28-8-01?21:47 Main Forum 674 5

Topicpost
Gepost door: Ali Gepost op: 28-8-01?21:47
Ik heb dus een probleempje met de pen waar de schakelvorken op zitten. Die pen zit "vast" nouja opgesloten in het midden van het blok door aan de ene kant het carter (bij het vliegwiel) en aan de andere kant door een aluminium lipje. Dit zorgt ervoor dat de pen niet het koppelingshuis in gaat zeg maar. Maar dat lipje is bij mij afgebroken waarom weet ik niet maar het is afgebroken. Nu is het dus zo als ik opschakel door het schuiven van de schakelvorken over de pen gaat die pen het koppelingshuis in met als gevolg dat ie onder de schakelarm (dat ding wat aan de schakelas vast zit) en kan ik niet meer terug schakelen totdat ik die pen terug duw. (men blok zit uit elkaar). Dit is dus een duidelijk groot probleem. Ik dacht zo leuk nou dat laat ik er een klein lasje op leggen en dan kan ie al niet meer door het gat want dan wordt ie tegen gehouden door dat lasje want zoveel kracht komt er niet op te staan dus ik naar het dorp toe naar 2 jongens die echt alles kunnen lassen. En ze konden ook aluminium lassen dus ik denk zo gepiept. Dus ik kom daar kunnen jullie hier ff een lassie op bakken want jullie kunnen aluminium lassen heb ik gehoord. Jah dat kunnen wij maar weet jij of dat blok wel van alluminium is en geen mengsel van alluminium en andere troep. Dus moet ik dat eerst ff uithengelen. Dus wie weet of het samengesteld is en of het lasbaar is? Zoja met wat voor laspennen. En aan een antwoord zoals volgens mij wel heb ik geen schijt het is JA OF NEE. Met een uitleg graag. Enne als mensen het hebben gedaan hooooor ik dat GRAAAAG.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved