Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
14107 | NSR JunK | 15-12-2003 21:27 | Main Forum | 1714 | 36 |
Topicpost | |
Gepost door: NSR JunK | Gepost op: 15-12-2003 21:27 |
hee mensen. nja ff int kort hoe t nu zit. had van de zomer veel doekoes gespaard voor mn rijbewijs.. mja toen verkeerde vriendin gehad..nu zit ik dus met pfeiffer.. en teer al 14weken op dat geld wat ik voor mn rijbewijs opzij had gezet.. ik heb nu een RS gekocht. 650euro ding komt uit 2002. was zon troje dingus met zon leeuw. maar wat kan ik nu het beste doen? ff op rijtje wat dr mis mee is. -km teller kabel is stuk -rem/kop hendel is bolletje af -contactslot is verneukt -kuipruitje mist -tankdop is kapot -zadelovertrek is stuk -achter rem remt niet, k denk geen olie -standaart mist -kappen zijn goed gaar, scheuren wil er zoveel mogelijk winst op maken. heb gehoord dat die kappen van aprila nogal ruk te plamuren zijn.. tot in hoevere is dit redelijk te maken? ding loopt niet.. heeft wel gelopen. zit nu 70immi op standaart carb standaart uitlaat. ding heeft dus gelopen maar start nu alleen maar en valt dan uit. luchtfilter zit vol met benzine. k denk aan kapotte membraan plaatjes. en voor de rest wat denken jullie op welke manier k het het beste aan kan pakken? -naked bike van bouwen -kappen maken en laten spuiten (heb oom met autogarage) -in onderdelen verkopen en aan hoe zon bedrag moet ik denken als ik hem daarna verkoop? ik wil er geen sales van maken maar als iemand wat voor me heeft liggen wat ik op mn lijstje heb staan. inbox me dan even Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 15-12-2003 21:33 |