Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1410 SPARKLE 28-8-01?19:39 Main Forum 968 24

Topicpost
Gepost door: SPARKLE Gepost op: 28-8-01?19:39
KUT******TYFUSZOOI!!!
Dat rare gelui wat uit mijn blok kwam, kwam ook echt uit me blok en was geen droge koppeling probleem ofzo. Nee, weet je wat het was? Nee? Nou, zal ik je vertellen!!

Je weet bij je balansas zit een as(je) met daarop 4 tandwielen (god weet hoe dat ding heet....) en 1 daarvan drijft als het goed is je balansas aan ofzo, en die was HE LE MAAL TANDLOOS!! Dus het was gewoon een cirkeltje, en geen tandwiel meer. Dus vandaar ook die grote hoeveelheden ijzerdeeltjes. Kutzooi

Maar nou is mijn vraag, aangezien ze bij de fietsenwinkel/scooterwinkel/brommerwinkel/brommerboer WHAT THE FOK EVER, daar vragen ze zowieso onwijs veel geld voor zo'n tyfusdingetje (dat asje met die tandwielen), dus nou wil ik vragen of IEMAND van jullie zo'n dingetje heeft liggen voor een MB :a

En zo niet dan is mijn vraag, WIE HEEFT ER DAN EEN BLOK LIGGEN VAN EEN MB DIE NOG HELEMAAL GOED IS (geen speling en shit, want dan kan ik net zo goed degene houden die ik nu heb) met een normale 4 of 5 bak enzo, gewoon heel simpel, MB blok, geen speling, goeie lagers, goeie versnellingsbak, kickstart mechanisme hoeft niet, onsteking ook niet, vliegwiel niet. En noem dan ook gelijk aub je prijs, MAAR HET MOOISTE zou natuurlijk alleen dat asje met die 4 tandwielen zijn :a

GODVERDOMME :p

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved