Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13997 | Joscross | 10-12-2003 23:55 | Main Forum | 3671 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: Joscross | Gepost op: 10-12-2003 23:55 |
Ik heb hier dus een Nolan N19 liggen, vrij zeldzame dingen, zijn zover ik weet de enigste crosshelmen met vizier (op de Airoh Tyger na) Maargoed het is dus een mooie helm alleen hij is al weer een paar jaartjes oud.. Hij zit vol krassen, de voering begint los te laten en het vizier zit vol krassen Wat ik wil weten: - Ik heb hier nog een spuitbus zwarte lak staan, me helm opschuren en helemaal zwart spuiten zou dat staan? ( sorry ik heb geen foto's, moet je maar ff een helemaal matzwarte crosshelm voorstellen - De voering begint dus los te laten, zelf dacht ik er aan om alles los te trekken , te wassen en opnieuw vast te lijmen, zou dit kunnen? - Het vizier zit vol met krassen (plastic kan je zeker niet polijsten?), ik heb nog niet gevraagd aan de brommerboer of ze aan nieuwe vizieren kunnen komen maar kunnen ze ook vizieren op maat laten maken of heb je universele vizieren? A.u.b geen reacties van koop een nieuwe helm, ik vind dit een mooi apart helmpje en wil em graag houden Edit; foto gevonden, zo ziet mijnes er dus ongeveer uit, alleen is ie zwart met wat mooiere bestickering en de neus lijkt wat anders Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-12-2003 14:16 |