Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13963 Zeta-boy 9-12-2003 20:27 Main Forum 4118 61

Topicpost
Gepost door: Zeta-boy Gepost op: 9-12-2003 20:27
Gister rond half 5 rijd ik naar mijn werk hier in Roosendaal en ik rijd op een voorrangsweg. Komt er een auto uit een zijstraat van links en rijd de weg op. Hij houdt even in en geeft vervolgens gas en schiet zo voor me waardoor ik vol in de remmen moet. Dat in combinatie met koude banden is niet echt optimaal. Dus mijn voorwiel schiet weg en ik schuif op mijn plaat. Motor en glijen 25 meter door. Ik spring vervolgens overeind en begin te schelden en te zwaaien dat die gast moet stopppen. Dat doet hij en hij ziet dat ik niet naar hem toe kan komen, geeft vervolgens een peut gas en rijdt met spinnende banden weg. Gelukkig kon ik nog net zijn kenteken onthouden en andere mensen ook. We hebben de politie erbij laten komen en die hebben het verhaal opgenomen en zijn achter de eigenaar van de auto aangegaan. Mijn verzekeringsmaatschappij is ook via het kenteken achter zijn verzekering aangegaan en deze week komt de expert kijken. Al met al wordt de schade aan mijn kleding en motor zo goed als zeker vergoed.

Zelf heb ik gelukkig weinig op wat schaafwondjes en een pijnlijke heup na. De motor heeft flink wat schade aan de rechterkant. Een eerste schatting is ongeveer 2000 euro.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved