Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1388 Junkie XR 26-8-01?23:10 Main Forum 579 7

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 26-8-01?23:10
Okay, Nick was dus vandaag hier, en we hebben dus een beetje lopen klooien met de server, daar draait nu dus NT op, met IIS en het forum staat nu dus op mijn server en is nu dus DAG EN NACHT bereikbaar!! Maar goed, na het eten was alles gefixt, en toen zijn we nog ff naar de uitmarkt geweest op het museumplein, waar het fokking stikte van de smerissen, op motor, scooter, paard en auto. En ik was daar dus gewoon op m'n SH'tje, met Nick achterop. En we rijden zo om half elf naar het station toe, en we rijden zo op een weg, komt een stoplicht aan, dus wij zo over de fietsstrook langs die auto's vooraan bij het stoplicht en we blazen zo weg. Rij ik zo op het midden van de weg, redelijk hard, iets van 8000 toeren in z'n 5, zie ik ineens links van me een licht verschijnen, dacht eerst dat het een auto was, toen een brommer of een motor ofzo, bleek het fokking een motorsmeris te zijn. Dus wij zo rustig naar de kant, hier de conversatie:

- = Ik,
x = smeris

x Ja goedenavond jongeman, weet jij wel hoe hard jij reed?
- Nee, geen idee meneer, maar in ieder geval wel te hard, ik weet het, sorry
x Maar je hebt geen idee hoe hard je reed?
- Nee, m'n tellers doen het niet
x Nou, de auto's mogen hier 50 rijden, en jij rijdt voor ze uit. Je reed 75. Weet je hoe hard een brommer mag in de stad?
- Ja, 30, dat is dus 45 km/pu te hard
x Heb jij je bromfiets certificaat bij je?
- Ja zeker meneer, altijd
x Dat is wel stoer hoor
- Pardon?
x Ik wil 'm eigenlijk helemaal niet zien
- Ooow, hoezo?
x Jij bent mijn doelgroep niet, je bent een veelte eerlijke hardwerkende jongeman
- Ooow, dank u!!
x Fijne avond

En weg was ie, inene, hij liep alleen een minuut te klooien om 'm in z'n vrij te krijgen, wou echt niet lukken, misschien dat ie zich daarom ook een beetje schaamde! Maar hij reed echt meteen daarna weg, en Nick werd halverwege het gesprek opgebeld, maar die heeft nog wel de helft gehoord, maar dat was echt de coolste motorsmeris die ik ooit had gezien en misschien werd ie wel een beetje geil omdat ie zag dat het een schakelbrommer was, of omdat ie het cool vond dat ik 'm in 1 klik in z'n vrij kreeg

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved