Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
13863 | huh | 5-12-2003 20:57 | Technical Forum | 584 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: huh | Gepost op: 5-12-2003 20:57 |
Hmm tjah, kheb nou mn nieuwe setup op mn brommer gezet...ben rustig aan het inrijden geslagen en al...maar nou zit ik voornamelijk met 2 grote vragen. Vraag 1: er zit nou een 320 mikuni sproeier in mn carb...bougie begint nou een beetje goed te kleuren, brommer begint ook wat fijner aan te voelen, maar het mag nog wel iets groter zijn. Zal rond de 360 uitkomen denk ik zo...maja vind ik vrij groot voor een lullig 70cc brommertje ![]() Vraag 2: vanaf begin af aan ratelt mn brommer al als de tering. Ik weet bijna 100% zeker dat het mn zuigerveren zijn, echt zon ratelend geluid, dat in principe meer wordt naarmate je toerental stijgt. Maar klinkt echt niet lekker, meer alsof mn zuiger mn cilinder aan het opeten is ![]() Setup nog voor de volledigheid: 70cc Airsal (nieuw) 70 hd kop (nieuw) 20mm Mikuni extern 4 kleps adige membraan (nieuw) Twin Air powerfiltertje (nieuw) Vaag uitlaatje, rijdt redelijk ![]() Twv is nou nog 17-47, maar wordt iets van 16-40 of 17-40, als ie dat trekt natuurlijk ![]() Blokje is pas gereviseerd. Cilinder en zuiger zagen er overigens al 'twijfelachtig' uit toen ik ze binnenkreeg. Cilinderwand zaten soort van 'pitjes' in, zuiger ook. Was tenminste zeker niet helemaal 100% glad naar mijn gevoel...ik dacht dat dat hoorde bij dat type cilinderwand ofzo ![]() Compressie is goed, trekkracht is perfect. Dus qua prestaties maakt het nie zo veel uit...maar mag wel duurzaam zijn als het ff kan. |