Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
13826 Luc 3-12-2003 22:23 Main Forum 1875 38

Topicpost
Gepost door: Luc Gepost op: 3-12-2003 22:23
Aangezien ik van een dorpsgenoot een zeer goed bod kreeg; ga ik men Derbi Senda R verkopen;

ik kan dus 2 Appie's krijgen; voor 400 euro; het zijn beide dezelfde; 1tje ziet er egt perfect in nieuwstaat uit; alleen blok is rot; ander ziet er wat minder uit; lak is wit mat enzo; schriele bandjes; maar blok is perfect;

ik kan beide blokken gewoon goed maken; het goeie is al gereviseerd; maar die slechte reviseer ik gewoon;

maargoed; het is al een hele poos geleden datik daar geleden ben; en kan nu; i.v.m mobiliteit(krukken/rolstoel) en zeer weinig tijd heb; niet even gaan kijken...

dus vandaar; maar egter kan ik er geen ene fuck over vinden; alleen op google; één klein plaatje; het volgende; de ene is precies zoals op dit plaatje; en de ander is wit;


ik wil dus wat meer informatie van deze schakel(offroad) op apriliafora enzo heb ik allemaaal al geprobeerd; niets gevonden.....


verder weet ik; dat het net een crossmotor is; degene die ik koop dan; voor en achterschijfrem; de ene rijdt iets over de 120; 80blok
en de ander rijdt tegen de 70 dacht ik;
en dat ze behóórlijk groot zijn....

Dit bericht is ge-edit door Luc op 3-12-2003 22:24

edit2; het is geen scooter
ik heb al ver gezocht; maar ze zijn vrij zeldzaam kom ik achter; wat ik wel weet; is dat ze gewoon ingevoerd zijn in nederland; en je er hier verzekerd enal mee rond kunt rijden; wat ikdus ga doen

Dit bericht is ge-edit door Luc op 3-12-2003 22:27

edit3; ik kan me ook nog vaag herrineren; dat er iets van RS of SR opstond; bijna zeker dat er SR opstond...

Dit bericht is ge-edit door Luc op 3-12-2003 22:55

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved